poniedziałek, 7 września 2015

Phalaenopsis Ba Shi Cannary

Phalaenopsis Ba Shi Cannary jest w mojej kolekcji od sierpnia 2015 r. Jest to wyjątkowo interesująca krzyżówka  Phal. Yungho Gelb Canary x Phal. violacea).
Zakupiony w Orchidgarden, jako siewka niezdolna do kwitnienia (co najmniej 2 lata do pełnej dojrzałości). W doniczce, zamiast jednej roślinki otrzymałam dwie.
Hoduje je moją ulubioną "koszykową" metodą. Wszystkie swoje botaniczne Orchidee przesadziłam do koszczyków na cebulki, na następnie umieściłam w pojemnikach, do których szczególnie latem, codziennie wlewałam trochę wody. Woda znacząco podnosi wilgotność dookoła roślin, dzięki czemu chętniej wypuszczają nowe korzenie, a także ładniej przyrastają.
Kwitnienie roślinu przedstawia zdjęcie pochodzące ze strony: http://forum.theorchidsource.com/gallery/58/medium/20541.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz